På den här sidan kan ni följa min tid i Singapore...

fredag 29 april 2011

Universal Studios

I onsdags var jag på universal studios tillsammans med Zoe, Uzzie och ett holländskt par som vi träffat när vi var i Sipadan och dök som nu var i Singapore ett par dagar.

Universal var kul och ganska likt universal i Orlando, fast ganska mycket mindre. Det blev även denna gång att jag fick åka mummy berg-och-dalbanan ett antal gånger på slutet (liksom vi åkte mummy typ 10ggr i Orlando) eftersom det blev åskvarning och uteattraktionerna stängde. De roligaste var väl de två största berg-och-dalbananorna Battlestar galactica.



Igår hade jag min sista föreläsning på NTU. Skönt! Nu är det bara tenta-plugg kvar. Vi hade redovisning av våran animerade kran som lyfter och placerar en Merlion (Singapores välkända symbol) i mitten av skolan.
Videon hittas här: 


Nu måste jag iväg och plugga lite mekanismer, over and out!

1 kommentar: