På den här sidan kan ni följa min tid i Singapore...

torsdag 14 oktober 2010

Avresa till Filippinerna

Imorgon bär det av. En vecka ledigt från skolan innebär semester på ön Negros i Filippinerna. Vi flyger till Manila imorgon bitti och därifrån vidare till Dumaguete lördag morgon.  Där väntar  dykning och andra aktiviteter varvat med lugn och ro på stranden i en hel vecka. Packningen är i full gång och nu ska jag bara åka och växla lite pengar... Kommer antagligen inte ha super tillgång till internet där (ska bli skönt, så mycket som internet har börjat hålla mig uppe på nätterna)... Med andra ord, vänta er inte uppdateringar på bloggen förens jag kommer hem igen nästa lördag...

I veckan har jag varit ganska upptagen med plugg då jag bl a hade mitt första quiz i statistiken igår. Quizet var väl egentligen inte svårt, men vi hade bara 20minuter på oss att lösa fyra uppgifter och jag han inte klart. Efter Filippinerna kommer två till mid-terms så en bok och lite föreläsningsanteckningar får allt följa med på planet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar