På den här sidan kan ni följa min tid i Singapore...

fredag 26 november 2010

Föreläsning i vibratory feeders

Tänkte dela med mig av ett litet inslag från min föreläsning så här på fredagskvällen:


Kan bara säga att jag var måttligt road av föreläsningen (om vibratory bowl feeders) eftersom det inte bara var samma föreläsare som jag har i en annan kurs, utan också exakt samma slides och exakt samma exempel i tre timmars tid som jag hört i den andra kursen förra veckan...

Under tiden roade jag mig istället för att lyssna åt att analysera veckan som gått:


33timmar har spenderats i skolan de senaste 3dagarna vilket innebär i genomsnitt 11timmar per dag. 27timmar av dessa har jag och Anna jobbat med vårt projekt vilket resulterat i 53sidor rapport liksom 4 photoshopade websidor. Den nya designen resulterade i en effektivitetsförbättring på 36%.
En liten preview av resultatet som är en ny design av hemsidan busonlineticket kommer här:

For your information har det blixtrat, och då menar jag verkligen super-åskoväder, ungefär 21gånger medans jag skrivit detta inlägget, som har tagit ca 17minuter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar