På den här sidan kan ni följa min tid i Singapore...

tisdag 16 november 2010

Monsoon

Nu verkar regnperioden kommit till Singapore. De senaste dagarna har det kommit riktiga skyfall och åskoväder på eftermiddagarna. Tur att Singapore är dränerat som de säger, annars hade det blivit rejäla översvämningar så som det regnar..

Inget BBQ-väder med andra ord. Men BBQ blev det visst ändå idag. Jag hade blivit inbjuden på lite grillmiddag på golfklubben för alla anställda. Vi grillade allt möjligt och det var trevligt, även om vi fick tända grillen på nytt flera gånger för att den dött av regnet.

Gårdagens avslutning av Singapore Open innebar en tidig morgon för mig då jag var uppe kl 5 för att göra mig redo för att se de sista nio hålen spelas. Spelet jag fick se imponerade inte särskilt då det mest handlade om missade puttar från såväl Poulter, Scott och Kang. Karlberg imponerade dock stort och klättrade till en mycket imponerande 3:e plats. Efter avslutningen åkte jag hem och sov i fyra timmar. Sova ikapp.


Nedan är ytterligare lite bilder från golfen:




 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar