På den här sidan kan ni följa min tid i Singapore...

onsdag 29 september 2010

Igång med träning!

Idag var en ganska vanlig dag i skolan med föreläsningar på förmiddagen och lite läxor och plugg på eftermiddagen. Därefter tog jag mig till gymmet för första gången sedan jag kom hit. Tyckte det var på tiden eftersom jag äntligen blivit frisk från alla förkylningar jag dragits med sen jag kom hit. Dessutom var jag i går eftermiddag och shoppade nya träningsskor, så det var ett utmärkt tillfälle att inviga dessa. Gymmet var litet och fullt med folk. Drygt när man får stå och vänta hela tiden för att få en maskin. Men, men, det är gratis att träna där så man ska väl inte klaga.. Efter träningen passade jag på att simma några vändor i poolen som ligger i anslutning till sportcentret. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar