På den här sidan kan ni följa min tid i Singapore...

lördag 4 september 2010

Röstat o klart!

Så var det röstat. Idag har vi varit på svenska ambassaden och röstat. Många svenskar även där... Kikade även runt i shoppingcentrena på Orchard Road samt marknaderna i Chinatown där jag shoppade en del. Hittade en handväska, ett linne och två sjalar.
 
Första veckan i skolan är härmed också avklarad, och jag har fått en introduktion till alla kurser jag kommer läsa. Det kommer bli:
-Interaction Design
-Advanced Design for Manufacturing
-Engineering Probability and Statistics
-Operations Research
-Engineering  Logistics

Schemat är okej eftersom jag är nästan ledig på måndagar, men tyvärr kompenseras det med att jag slutar 21:45 varje fredag. Det känes ändå okej igår eftersom kursen och läraren verkar bra och jag hade tid att simma lite på förmiddagen. När jag slutat åkte jag hem till Anna o co och chillade lite. Blev dock tidig hemfärd eftersom sista bussarna går vid midnatt i den här staden... Antar att de vill att folk inte är ute på nätterna, vad vore annars anledningen att stoppa bussar och tunnelbana i en 5-miljonersstad?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar