På den här sidan kan ni följa min tid i Singapore...

måndag 27 september 2010

Singapore Grand Prix

Formel 1 kan egentligen vara ganska tråkigt, men jag måste ändå säga att det var stört coolt, spännande och häftigt att vara där och se, höra och bara insupa atmosfären. Fernando Alonso ledde genom hela loppet med vann med knapp marginal. Det är inte många omkörningar och det är egentligen samma sak som passerar varv efter varv. Ändå är det lika spännande varje gång bilarna passerar med ett öronbedövande dån.

F1 är en grej jag antagligen kommer att uppleva denna enda gång i mitt liv, och jag måste säga att det var så värt de 130 Singapore dollar det kostade (ca 700kr). Loppet var hur kul som helst och även om jag inte såg en enda omkörning eller krasch så var jag nöjd.

Efter loppet uppträdde Mariah Carey och vi fick platser långt framme vid scenen. Jag tyckte väl att det var lite sådär eftersom jag inte kände igen så många låtar och för att det var lite för lite rock för min smak...

Nu är det dags att sova, mer uppdatering med bilder kommer imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar